Forum Stawki.org
Co ulepszyć? Co zmienić? - Wersja do druku

+- Forum Stawki.org (http://stawki.org/forum)
+-- Dział: Dzielnica (/forum-5.html)
+--- Dział: Inne tematy (/forum-9.html)
+--- Wątek: Co ulepszyć? Co zmienić? (/thread-8.html)

Co ulepszyć? Co zmienić? - rudy_ment - 2012-04-02 09:56

Każdy z nas ma swoje ulubione miejsca w sieci, gdzie zagląda, gdzie komentuje – z którymi się identyfikuje. Polubiłem serwis Stawek, bo tu mieszkam i chciałbym, aby znalazł się na liście nie tylko moich wyborów, dlatego od zaraz, natychmiast zastanawiam: co ulepszyć? Co zmienić można? Tak, by dobre było wypierane przez lepsze.Heart
Mam kilka pomysłów, ale ważne jest, co myślą inni. Sąsiedzi, koledzy, nieznajomi choć z tych samych zaułków i (czasami) nie utwardzonych uliczek.
Jestem fanem fotografii – dlatego sądzę, że Galeria wkrótce zapełni się zdjęciami; nie tylko współczesnymi, ale również archiwaliami. Czas by zebrać w jednym miejscu stare fotografie: te sprzed wojny (jeżeli są), te z PRL-u (bo to też zabytki) i ostatnie.
Może zorganizujemy dzielnicowy Photo Day??? Fotografie z tej imprezy zasiliłyby galerię.Huh
Czemu nie ma tu Rady Okręgowej Stawek? Wszak istnieje taki organ pomocniczy Rady. Może przydałaby się tablica ogłoszeń – bo 2 kwietnia tzn dziś, kolejne posiedzenie, a 11 kwietnia konsultacje w sprawie dalszego istnienia (samodzielnego?) Rady. Moim skromnym zdaniem ona powinna istnieć nadal samodzielnie – nie łączyć z Podgórzem!!!!
Tyle na początek – zachęcam do wymiany zdań, pomysłów.

RE: Co ulepszyć? Co zmienić? - olken - 2012-04-03 22:47

Dobry pomysł, trzeba by rzeczywiście rozpowszechniać informację, że może tą drogą, że może tutaj zaczęlibyśmy coś zbierać-gromadzić.